This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

4-stroke.nl wordt naslag website

524 4-stroke.nl wordt naslag website Geplaatst op: 2007-07-02 06:09:10 Gewijzigd op: 2007-07-02 06:16:49 Hits: 394725

Almere, 2 Juli 2007

Beste bezoekers,

Tijd en updates
Ik heb geen tijd meer over om deze website regelmatig te updaten met knipsels, wetgevingen en ander Honda bromfiets gerelateerde artikelen.

Daarom wordt het doel van deze website veranderd naar een z.g. Naslag website. Alles blijft hetzelfde, ook qua indeling en mocht ik nog een manual of iets dergelijks tegenkomen dan wordt deze toegevoegd. Verdere updates zijn eenvoudig op te zoeken op overheids websites en natuurlijk Google.

Verhuizing van server
Verder kan het zijn dat deze website gedurende een week plotseling even offline kan zijn. Dit komt omdat alles verhuisd gaat worden naar een andere server die mij minder kost gezien de advertenties te weinig opleveren en ik te weinig feedback krijg om er een kluit geld aan uit te geven.

Forum
Natuurlijk blijft het forum gewoon online en open voor alle bezoekers. Het loopt lekker daar zijn heel veel antwoorden te vinden op je vragen.

Voor vragen met betrekking tot deze website kan je contact opnemen via het contact formulier in het menu.
Vragen met betrekking tot sleutelhulp en technische problemen kan je stellen op ons forum. Er is altijd wel een lid die je uit de brand wilt helpen.

Ledenaantal
Tot slot een antwoord op een vraag die ik regelmatig krijg, en dat is hoeveel leden 4-stroke.nl inmiddels telt.
De website heeft momenteel 2058 leden en het forum 1216.
Best indrukwekkend en ik ben er ook best trots op. Dank jullie wel :)

Tot slot
Tot slot wil ik iedereen bedanken voor het aanmelden, insturen van copij en videomateriaal en ik heb er veel plezier in gehad sinds Maart 2003. Ik hoop dat deze website en forum in de toekomst nog steeds voor iedereen voldoende hulp en naslagmateriaal bied en ik zal zo nu en dan mijn neus nog effe laten zien op het forum.

Met vriendelijke groeten,
Peter

Please log in or register for free to comment!

Category: