This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

[NL] RDW kijkt niet goed uit zijn doppen en jij moet je kentekenpapieren terugsturen.

396 RDW kijkt niet goed uit zijn doppen en jij moet je kentekenpapieren terugsturen. Geplaatst op: 2005-10-19 07:13:39 Gewijzigd op: 2005-10-19 07:48:00 Hits: 849

Lekker is dat zeg, lees ik gisteren op mijn forum dat CeeDee zijn spullen moet terugsturen omdat de RDW niet zit op te letten! Als het hele spul niet binnen 10 dagen wordt teruggestuurd kan dat € 2.250 kosten en mocht het nog eens voor komen dan kan het € 11.250 gaan kosten.

HALLO RDW! Zijn we wel helemaal lekker?

Nu ben ik momenteel ziek en te brak om weer eens in de telefoon te kruipen om de RDW te bellen.
Nee, deze race-eend heeft niet de vogelgriep... ;-)
Maar je kunt het zelf ook doen via hun directe lijn : 0598 - 39 33 30

Wie wat meer te weten komt kan het doorgeven op [] . Je verhaal zal dan hier gepubliceerd worden.

Ook vind ik dat de Hondavereniging eens even moet opstaan. Zoals op hun forum staat geschreven door "Bob" staat in de statuten het volgende:

"DOEL / MIDDELEN

Artikel 3
De vereniging heeft ten doel het bevorderen van het in stand houden van negen en veertig centiliter viertakt Honda-bromfietsen. Zij tracht haar doel te bereiken door; het organiseren van evenementen, deelnemen aan tentoonstellingen en dergelijke activiteiten; het uitgeven van een cluborgaan; contacten onderhouden met regionale, nationale dan wel internationale verenigingen en instellingen met een soortgelijke doelstelling; het bevorderen van overleg met gemeentelijke, provinciale, landelijke en andere overheden; alle andere middelen die tot verwezenlijking van het doel kunnen bijdragen."

In afwachting op meer nieuws kruip ik nu weer mijn bed in.

Please log in or register for free to comment!

Category: