This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

[NL] MOET ik een kenteken aanvragen voor mijn bromfiets??

257 MOET ik een kenteken aanvragen voor mijn bromfiets?? Geplaatst op: 2005-07-09 11:05:44   Hits: 940

Wij krijgen erg veel vragen met betrekking tot het bromfietskenteken en over de bromfietsen die "op zolder" liggen.

Het is GEEN probleem dat je je bromfiets in onderdelen laat liggen in de schuur of zolder. Maak je geen zorgen over indianen verhalen dat alle brommers een kenteken MOETEN aanvragen. Dit moet alleen maar als je je brommer op de openbare weg wilt laten rijden.

Tot 1 November 2006 is het relatief makkelijk om je bromfiets op kenteken te krijgen, daarna wordt het wat moeilijker want dat zal wat duurder worden en je moet naar een RDW station in plaats van de locale brommerboer met schouwings erkenning.
Een bromfiets kan geschouwd worden indien het voertuig is samengesteld uit de volgende onderdelen:. Stuur, zadel, motor, frame resp. carrosserie en het bijbehorende aantal wielen moet één gemonteerd geheel vormen. De motor hoeft niet te kunnen lopen.

Wij verwijzen je graag naar ons forum, naar de onze kentekengedeelte, de RDW of de speciale kentekensite om je goed te laten inlichten en je moet niet alles geloven wat er gezegd word. ;)

Please log in or register for free to comment!

Category: