This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

4-STROKE.NL BESTAAT 1 JAAR!

189 4-STROKE.NL BESTAAT 1 JAAR! Geplaatst op: 2005-07-06 19:02:14   Hits: 681

(2004)

Nogmaals welkom op de website van 4-Stroke.nl!

Vandaag bestaan we precies 1 jaar en dat is een mooie reden om eens in de statistieken te duiken.

4-stroke.nl heeft 175208 paginabezoeken verwerkt en de gehele server 6.186.049 hits verwerkt.

In dit jaar hebben 958 Hondafans zich ingeschreven en het artikel over de bromfiets die 150 km/u ging was het populairst met 1151 hits.
Onze handleiding over de C50 en C65 is 165x gedownload en dat maakt hem nummer 1 van de download top 10.

Het fotoalbum is gevuld met 40 albums, 555 foto's en het is 10.281 maal bekeken. 860 Bezoekers hebben gestemd op een foto.

Ons forum loopt ook lekker met 627 topics, 9.725 berichten en 200 leden zonder flames en ander onmin en dus alleen met handige info en gezellige slow-chats.

Mijn dank gaat uit naar de beheerders van het forum, Barry een SS-Casper die heel erg hun best hebben gedaan de boel in goede banen te leiden.
Mocht ik weer eens op vakantie gaan dan weet ik dat ik het forum met een gerust hart aan hun kan overdragen. Heren, bedankt!!

Minder leuk was het moment waarop je ziet dat de server op een hoop is gelopen, maar gelukkig was dit snel weer opgelost.

Het twijfelachtige record staat momenteel op 5 dagen. Maar toen was er ook iets goed mis met de website.
Uiteindelijk zijn we zo'n 5x uit de lucht geweest, maar dat heeft ons niet tegengehouden.

Niet van dit alles was echter gelukt zonder de bezoekers van deze website.

Dus bij deze, namens het hele 4-Stroke.nl Team, BEDANKT!

Als je een kaartje wilt sturen (dat zouden we heeeel erg leuk vinden) stuur het dan naar Postbus 1087 – 1200 BB – Hilversum

En nu op naar het volgende jaar!

Please log in or register for free to comment!

Category: