This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

[NL] Mooi verhaal van ons Forum

140 Mooi verhaal van ons Forum Geplaatst op: 2005-07-06 10:53:45 Gewijzigd op: 2005-07-12 16:37:50 Hits: 623
Hahaha wat ben ik toch een ongeloofelijke mazzelpik.

Ik kreeg te horen dat Cee dre d`r spietje was gebroken en ik heb er nog 1 liggen dus ben wel zo vriendelijk om die te gaan brengen.

Dus hup Cas springt op zijn brommertje en vertrekt richting Bilthoven. Fuck me achterlicht doet het niet....hmm dan maar niet op de grote mensen weg en maar lekker fietspad pakken enzo....jammer.
Eenmaal in Bilthoven aangekomen moet ik stoppen omdat er een hele rij auto`s staat te wachten voor de spoorbomen. Uit verveling kijk ik even naar links en zie daar dat er een fietser word aangehouden omdat ze geen licht had....  De spoorbomen gaan open en ik trek rustig op en rij zoveel mogelijk rechts maar kon net niet achter een auto duiken dus ik word ook gespot door de agentjes. KUT.
Ach maak je niet druk gewoon rustig door rijden en met die woorden reed ik door. Rustig en netjes rijden...jaaah ik kan het wel.
Toen hoorde ik ineens dat speciale brommetje....dat brommetje van een bmw. Ik had geen zin om achterom te kijken dus ik plof rustig door en ga vervolgens naar rechts. Ik zie dat het kruispunt van die straat is opengebroken..zoals Dre al had verteld.... Dus ik rij rustig naar de afzetting toe en probeer me er langs te wurmen...had ik maar een minder breed stuur.
Opeens hoor ik iemand hallo zeggen, dus ik draai me om zeg hoi en ga rustig verder om me langs dat hek te wurmen.......hmm heej FUCK das een copper  dus ik draai me om en zeg heej ja sorry en vervolgens krijg ik het verhaal te horen dat me licht het niet doet.

MENEER dat meent u niet !!! Jezus, kut zeg. (Ja ik ben wel een beetje een toneelspeler ) De man vraagt om mijn papieren en werk zo goed als dat kan mee en blijf erg behulpzaam en praat een beetje met hem. Na alles gecheckt te hebben zegt de beste man me dat hij me op me woord gelooft en zegt: "Ik ga ook niet moeilijk doen met bonnen uitschrijven. Probeer je licht gelijk te maken bij dat meisje."
Dat zal ik gelijk doen meneer 

Zo zie je maar weer.....als je vriendelijk bent kom je al een heel eind EN

ZOLANG ZE LULLEN SCHRIJVEN ZE NIET.

voor wie deel 1 heeft gemist...toen werd ik aangehouden omdat een politie auto (die ik niet herkende) bij mij aan het bumperkleven was. Dus ik ging maar 90 rijden binnnen de bebouwdekom (ja das 3x te hard en 2x de constructie snelheid) ZONDER achterlicht en zonder NL keur..en ja toen heb ik me er ook onderuit geluld. Die agent had zelf een cd dus vond het wel mooi dat ie zo hard ging 

Please log in or register for free to comment!

Category: