This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

[NL] Sleuteltalent uit Amersfoort

88 Sleuteltalent uit Amersfoort Geplaatst op: 2005-05-27 09:34:47   Hits: 755
In het postvak:
HALLO!
Ik ben Hugo Koster uit Amersfoort. Ik ben sinds 2 februari j.l. een legale (qua brommercertificaat dan.. okey!) honda viertakt rijder! Mijn broer (Reinout) is nu 22 en heeft een Honda XL600 , dax st70 , ss , 2x pf. Ik mocht vroeger wel eens in de tuin rijden met de dax die hebben wij nu al 6 jaar. voor de ss moest ik nog even wachten maar dat mocht ik ook. afgelopen maand heb ik voor het eerst echt mogen scheuren op de xl! En dat was onbeschrijfelijk machtig. Ik heb het sleutelen helemaal van mijn broer geleerd en dat is natuurlijk hardstikke mooi. Ik ging steeds meer rondjes rijden, ook zo af en toe buiten de tuin. als vriendjes bij mij kwamen spelen wouden ze altijd wel een rondje op de brommer rijden. de vrienden op de noof en ik pakte dan de ss of dax op mijn 12e. Op deze manier heb ik ook weer andere jongens aangestoken tot het viertakt rijden! Ik kreeg het van mijn broer en zijn vrienden en nu heb ik in Amersfoort al een handjegeholpen met 5 a 10 mensen een Hondatje aan te steken! Nu hoef ik geen brommer meer uit te lenen! En rijden wij met z'n alle!
Ik ben nu 16 en rijd met brommercertificaat op een Honda ss50z met 70cc 50 kop en uitgeveilde 12mm carb. op een of andere manier ga ike cht knetter hard. Ut zal aa de perfekte afstelling liggen :d.... Nu nog wachten op mijn Motorrijbewijs! Mijn broer is onder tussen langzaam afgestapt van het brommer gebeuren en is nu in het bezit van twee andere oldtimers een BMW 3.15 en een 7.30 twee pracht bakken! Die later hopelijk ook aan mij worden doorgeschoven :d...

Zoals je ziet ben ik er mee op gegroeid en heb ik hier ook mijn vrienden bij betrokken en die zijn nu hardstikke verliefd op hun hondatjes!
De groeten aan Sinterklaas zwarte piet en dat paard! en zeg maar dat ie ze hier heen moet sturen!:

H O N D A !!!!
De groeten Hugo!

hugo ss 001

hugo 01

IMG 1393

Please log in or register for free to comment!

Category: