This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.

Gestolen brommer na 7 jaar 400 km verderop terecht

25 Gestolen brommer na 7 jaar 400 km verderop terecht Geplaatst op: 2005-04-18 16:11:59   Hits: 2041

Zeven jaar lang is mevrouw Pinxter uit Groningen haar brommer kwijt geweest. In 1992 werd haar bijna nieuwe Honda BX gestolen. Nu is hij 400 kilometer verder en zeven jaar later teruggevonden in het West-Brabantse Ossendrecht.

Mevrouw Pinxter: "Ik kan het haast nog niet geloven. Toen de politie mij belde, schrok ik toch wel even en dacht voor de gek gehouden te worden door iemand. Maar al snel bleek het de waarheid te zijn, dat het om mijn brommer ging die in 1992 is gestolen. We hebben meteen opgehaald."

De zaak kwam aan het rollen toen de politie iemand zag rijden zonder helm op een brommer. Bij nadere controle bleek het om een gestolen brommer te gaan. Het koste de politie nogal wat speurwerk maar ze slaagde er in om de rechtmatige eigenaar op te sporen.

"De brommer wordt nu in orde gemaakt voor mijn zoon die binnenkort zestien jaar wordt", zei mevrouw Pinxter.

Please log in or register for free to comment!

Category: